«درس‌های پیامبر اعظم» در دانشگاه تهران

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 رونمایی از کتاب "درس‌های پیامبر اعظم(ص)" مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران

این کتاب توسط دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری منتشر شده است و گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شخصیت، ویژگی‌ها و بعثت نبی مکرم اسلام (ص) است که از میان بیانات معظم‌له از خرداد ۱۳۶۸ تا شهریور ۱۳۹۱ تنظیم شده است.
مراسم آئین معرفی كتاب «درس‌های پیامبر اعظم صلّی الله علیه و‌آله» برگزار می‌شود.
مراسم آئین معرفی كتاب «درس‌های پیامبر اعظمصلّی الله علیه و آله» گزیده‌ای از بيانات حضرت آيت الله العظمی سيّدعلی خامنه‌ایمدّظلّه العالی رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره‌ی شخصيّت، ويژگی‌ها، و بعثت نبيّ مكرّم اسلامصلّی الله‌علیه و‌آله برگزار می‌شود.
 
این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین تسخیری مشاور مقام معظّم رهبری در امور جهان اسلام، حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام پناهیان و دكتر محمدحسین رجبی دوانی، مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام برگزار می‌گردد.

مراسم فوق در تاریخ 14 اسفند از ساعت 10 الی 12 صبح در تالار علامه امینی كتابخانه مركزی دانشگاه تهران و به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و با همكاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظَم رهبری برگزار می‌گردد.
 
این كتاب در 278 صفحه شامل گزيده‌ای از بيانات حضرت آيت الله العظمی سيّدعلی خامنه‌ای(مدّظلّه العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره‌ی شخصيّت، ويژگی‌ها، و بعثت نبيّ مكرّم اسلام(صلّی الله‌علیه و‌آله ) میباشد كه از ميان بيانات معظّمٌ‌له از خرداد 1368 تا شهريور ارائه شده است.

علاقه مندان برای اطلاع از نحوه‌ی تهیّه كتب فوق میتوانند با شماره تلفن‌های  66493548 و66483695 تماس حاصل نمایند و یا با به نشانی پست الكترونیك book@khamenei.ir پیام ارسال نمایند.
 
بخشی از متن كتاب:
« امروز امّت اسلام و ملّت ما بيش از هميشه به پيغمبر اعظم خود نيازمند است؛ به هدايت او، به بشارت و انذار او، به پيام و معنويّت او، و به رحمتى كه او به انسانها درس داد و تعليم داد. امروز درس پيغمبر اسلام براى امّتش و براى همهى بشريّت، درسِ عالم شدن، قوى شدن، درس اخلاق و كرامت، درس رحمت، درس جهاد و عزّت، و درس مقاومت است. پس نام امسال به طور طبيعى، نام مبارك پيامبر اعظم است. در سايهى اين نام و اين ياد، ملّت ما درسهاى پيغمبر را بايد مرور كند و آنها را به درسهاى زندگى و برنامههاى جارى خود تبديل كند. ملّت ما به شاگردى مكتب نبوى و درس محمّدىصلّىاللهعليهوآله افتخار مىكند. ملّت ما پرچم اسلام را در ميان امّت اسلامى با استقامت و استحكام برافراشته است؛ سختىها را تحمّل كرده است و كاميابىهاى حضور در اين ميدان شرف و افتخار را ديده است و به فضل الهى، كاميابىهاى بيشتر در راه است.
ما درس اخلاق پيغمبر، درس عزّت پيامبر اعظم، درس علمآموزى و درس رحمت و كرامت و درس وحدتى را كه ايشان به ما داد و درسهاى زندگى ماست، بايد در برنامهى زندگى خودمان قرار بدهيم.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,

] [ 20:26 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه